-
یک فروشنده حرفه ای چگونه رفتار می کند؟
سهشنبه 28 فروردین 1397 10:57
به گزارش «تابناک با تو»؛ در زیر به برخی از بایدها و نبایدها در برخورد با مشتری اشاره می کنیم. ۱- سعی کنید استارت مکالمه را این گونه شروع کنید که از مشتری بپرسید در مورد شما و محصولات تان به چه اطلاعاتی نیاز دارد. ۲- در صورت توهین مشتری به خدمات و محصولات شما، خونسردی خود را حفظ کنید. قطعا دلیلی دارید که مشتری را قانع...
-
بازاریابی ویروسی چیست؟
سهشنبه 28 فروردین 1397 10:50
در دنیای اینترنت همه چیز کمی متفاوت تر است و بازاریابی ویروسی به تکنیکی از بازاریابی گفته می شود که در آن یک برند از خدمات شبکه های اجتماعی، ایمیل و سایر تکنولوژی ها برای تبلیغات خود استفاده می کند. با توجه به همه گیر شدن اینترنت می توان این طور نتیجه گیری کرد که این روش یکی از راه های قدرتمند بازاریابی محسوب می شود....
-
۵ اشتباه مرگبار در فروش برای فروشندگان
سهشنبه 28 فروردین 1397 10:48
من نمیتونم بفروشم. من هیچ شانسی برای فروش ندارم. همه به من میگن نه.همه به من میگن ما احتیاج به فکر کردن داریم. من باید با دیگران مشورت کنم. جملات بالا برای نماینده ها و فروشندگان جملاتی بسیار آشنایی هستند.به راستی چرا اکثر نمایندهها جملات بالا را زیاد شنیدند و یاتکرار میکنند.ما در این مقاله به بررسی دلایل عدم فروش...
-
سیستم های همکاری در فروش
یکشنبه 26 فروردین 1397 12:52
سیستم های همکاری در فروش ، بنا بر سیاست هایی که در پیش می گیرند، بستری را برای شما فراهم می سازند تا با فروش کالاهای خود و یا بازاریابی برای کالاهای موجود، به کسب درآمد از اینترنت بپردازید. در این سیستمها، شما برای فروش کالای خود می توانید درصدی را برای بازاریابان تعیین کنید و با استفاده از فعالیت هایی که آن ها انجام...
-
چهار تمرین اصلی که طرز فکر کارآفرینی را می سازد:
یکشنبه 26 فروردین 1397 12:44
۱- خوب ببینید. شما باید اطراف خود را خوب ببینید. نه تنها با چشم خود، که با چشم همه ی دوستان و با همه ی دوربین های تلویزیونی. همه جا را رصد کنید. دنبال چیزهای جالب و جدید باشید. دنبال تغییرات باشید. اگر به فوتبال علاقه دارید، با دقت بازی را ببینید. تبلیغ روی لباس بازیکنان، فروشندگان در ورزشگاه ها. تبلیغات کنار زمین،...
-
اهمیت تفکر طراحی در توسعه کسبوکار
یکشنبه 26 فروردین 1397 11:52
اگر کارآفرین هستید یا به دنیای کارآفرینی علاقه دارید ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا مدلهای کلاسیک کسبوکار میتوانند به تنهایی به تحلیل شرایط بپردازند و توانایی جلوگیری از بروز مشکلات اقتصادی، اجتماعی و محیطزیستی را دارند؟ در شیوههای سنتی مدیریت، نقش کاربر در حل مسائل کمرنگ بود اما مدیران جدید به...
-
9 گام برای توسعه یک هویت برند
یکشنبه 26 فروردین 1397 11:49
برای بازاریابی هر چیزی از یک محصول گرفته تا یک شخص، سازمان یا حتی یک ایده؛ پیش از هر چیز نیازمند تعریف برند خودتان هستید. وقتی برند خود را تعریف کنید، آنگاه می توانید پایه و اساسی برای تمام فعالیت ها و استراتژی های بازاریابی خود داشته باشید. تعریف برند شما به عنوان چوب اندازه گیری در زمان ارزیابی هر چیزی از ابزار و...
-
نقل قول های مفید برایان تریسی
یکشنبه 26 فروردین 1397 11:46
لازم به شناخت برایان تریسی مغز تجارت نیست، میدانم که شما نیز او را می شناسید اما در این مطلب ما سعی کردیم چندین نقل قول ارزشمند را با شما یه اشتراک بگذاریم. که کلیدی ترین نکته ها را از کتابهای مختلف او جمع آوری کردیم. که مطمئن هستم با خواندن و اجرای این نکات طلایی برایان تریسی به موفقیت مالی بسیار سریع خواهید رسید....
-
بازاریابی یا مارکتینگ ( marketing ) چیست؟
یکشنبه 26 فروردین 1397 11:32
دنیای امروز دنیای، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نچندان دور، در صحنه ی...
-
نوشتن برنامه فروش یا Sales Plan
یکشنبه 26 فروردین 1397 11:16
فروش، رمز سودآوری و بقای تمام کسب و کارهاست. بدون فروش، خبری از درآمد و سود نیست. البته فروش به همین سادگیها هم نیست؛ بدون نوشتن برنامه فروش و نوشتن برنامه بازاریابی (مارکتینگ پلن) عملا تلاشهای کسب و کار( تولید، پشتیبانی و سایر فعالیتهای ستادی) بی معنی است. شاید برنامه فروش و برنامه بازاریابی تضمینی بر موفقیت...
-
راه اندازی وب سایت چه مزیت های برای کسب و کار ما دارد؟
یکشنبه 26 فروردین 1397 11:10
وب سایت یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. راه اندازی وب سایت سبب می شود در صنعت خود رقابت کرده و تصویر مناسبی از کسب و کار خود را در ذهن مشتری ایجاد کنید. اگر کسب و کار شما بر روی بستر اینترنت نیست فروش و سود بیشتر را از دست داده اید. وب سایت یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. راه اندازی وب سایت سبب می شود در صنعت خود...
-
بازاریابی ربایشی یا درونگرا | بهترین روش مارکتینگ را بشناسید
یکشنبه 26 فروردین 1397 11:01
از اولین بار که به نوشتن مطلبی درباره بازاریابی ربایشی (یا همان بازاریابی درونگرا) فکر کردم، زمان زیادی میگذرد. البته، نه اینکه نوشتن در مورد این روش مارکتینگ، برایم کار سختی باشد. اما دوست داشتم چیزی بنویسم که بتواند حق مطلب را درباره بازاریابی ربایشی ادا کند. چرا که آن را به عنوان بهترین و درستترین روش برای...
-
برندینگ آنلاین و چگونگی خلق تجربه کاربری موثر در سایت های (B2B)
یکشنبه 26 فروردین 1397 10:48
برندینگ آنلاین برندینگ آنلاین تنها مختص به شرکت های B2C نیست. در دنیای امروز آنلاین برندینگ یک امر ضروری برای تمامی کسب وکارهاست. امروزه در عصر دیجیتال، شرکت های پیشرو B2B که قطعا برندینگ موفقی از طریق بازاریابی آفلاین کسب کرده اند تمرکزشان را بر فعالیتهای بازاریابی اینترنتی متمرکزتر نموده اند تا با حضوری پررنگ در...