راه های کسب و کار اینترنتی

معرفی راه ها و مسیرهای موفقیت در اینترنت

راه های کسب و کار اینترنتی

معرفی راه ها و مسیرهای موفقیت در اینترنت

راه اندازی وب سایت چه مزیت های برای کسب و کار ما دارد؟

وب سایت یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. راه اندازی وب سایت سبب می شود در صنعت خود رقابت کرده و تصویر مناسبی از کسب و کار خود  را در ذهن مشتری ایجاد کنید. اگر کسب و کار شما بر روی بستر اینترنت نیست فروش و سود بیشتر را از دست داده اید.

 

 وب سایت یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. راه اندازی وب سایت سبب می شود در صنعت خود رقابت کرده و تصویر مناسبی از کسب و کار خود  را در ذهن مشتری ایجاد کنید. اگر کسب و کار شما بر روی بستر اینترنت نیست فروش و سود بیشتر را از دست داده اید.

راه اندازی وب سایت برای کسب و کار  به این معنی است که شما می توانید به طور موثری به  مشتری های بالقوه غیر قابل دسترس دست یابید. در حالی که در کسب و کار های سنتی و آفلاین این امکان وجود ندارد. ممکن است کسب و کار در یک بازار محلی باشد و بخواهید محصولات و خدمات خود را به یک بازار گسترده تر ارائه دهید.

 

همچنین امکان دارد مشتریان شما در شهر های دیگر و حتی کشور های دیگر باشند که تنها با راه اندازی وب سایت می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. آمارها نشان می دهد که خرید اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و در صورت وجود کسب و کار شما در بستر اینترنت، امکان گسترش و رشد آن به صورت نامحدود میسر است.

حتی اگر قصد فروش محصولات خود را نداشته باشید می توانید مشتریان را با کسب و کار خود آشنا کرده و آن ها را به  مشتری های بالقوه تبدیل کنید. معمولا مردم قبل از مراجعه حضوری به  محل کسب و کار  در مورد آن در اینترنت تحقیق می کنند. در نتیجه وب سایت باعث تشویق کردن مشتریان برای مراجعه به کسب و کار شما می شود.

مزیت های راه اندازی وب سایت

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و هنوز اقدام به راه اندازی وب سایت خود نکرده اید باید بدانید که راه اندازی وب سایت مزایای زیر را دارد:

۱-کاهش هزینه ها

به راحتی نمایش اطلاعات می توانید از وب سایت برای فروش محصولات و ارائه خدمات به طور مستقیم و بدون واسطه به مشتریان استفاده کرد.

هزینه راه اندازی وب سایت

در بسیاری از مواقع حذف هزینه هایی که در کسب و کارهای فیزیکی وجود داشته باعث کاهش قیمت تمام شده محصولات و خدمات می شود و این به نفع مشتری است که از وب سایت شما استفاده کند. کاهش این هزینه ها برای شما نیز مزیت هایی دارد چون می توانید محصولات و خدمات را با قیمت هایی معقول تر نسبت به رقیبان به مشتریان ارائه دهید.

۲- بازاریابی کردن

ارائه مطالب و اطلاعات مفید در وب سایت سبب می شود موتور های جستجو مانندگوگل اطلاعات شما را در نتایج خود نشان داده و کاربرانی را که احتمالاً به کسب و کار شما علاقمند هستند به سایت شما هدایت شوند. شما می توانید آن ها را به مشتری های بالقوه تبدیل کنید. بسیاری از وب سایت ها با انتشار اخبار ، مطالب علمی و مفید در زمینه های مختلف، فیلم، عکس، موزیک و… کاربران زیادی را به وب سایت خود جذب کرده و از راه های مختلفی همچون تبلیغات درآمد کسب می کنند.

۳-هرکس، هرجا، هر وقت

مزیت راه اندازی وب سایت ارائه اطلاعات کسب و کار و جزئیات محصولات و خدمات شما است. این اطلاعات برای همگان قابل دسترسی است بدون توجه به اینکه در کجای کره زمین قرار دارد و چه زمانی به آن نیاز دارد. وب سایت ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته فعال است و در صورت تعطیلی بازارهای سنتی مانند آخر هفته ها یا در هنگام شب ، وب سایت شما باز بوده و همیشه آماده خدمت رسانی به مشتریان شما است.

۴-پاسخ به نیازهای مشتری

در وب سایت داده های گسترده ای در دسترس قرار می گیرد که شما مطابق با آن می توانید اقدام به رونق و ارتقا کسب و کار خود کنید. مثلا مشتریان درباره ی کسب و کار شما چه نظراتی دارند و چه نیازهایی برای آن ها در اولویت است.

مشتری راه اندازی وب سایتنین می توانید به نیاز های کسب و کار فیزیکی همانند روش های تبلیغات موثر و شناسایی محصولات و خدمات پرتقاضا دست یافت. در شبکه های اجتماعی نیز با مشتریان می توان در ارتباط بوده و برند خود را نزد آن ها محبوب کنید.

۵-فرصت رشد کسب و کار

به طور کلی داشتن وب سایت راهی مناسب برای ارائه کسب و کار شما به سرمایه گذاران مختلف است و می تواند نشان دهد که شرکت شما چه چیز های به دست آورده و در آینده به چه چیزهای دست می یابد.

۶-دست یابی به یک بازار بزرگتر

وقتی که وب سایت شما برای هرکسی در سراسر جهان در دسترس باشد توانایی این را دارد که موانع جغرافیایی را از بین ببرد. هرکس در هر کشوری که باشد قادر است به سایت شما دست یابی داشته باشد در حالی که در کسب و کارهای فیزیکی فقط می توان به یک محدوده خاص جغرافیایی خدمات و محصولات خود را ارائه کنید. امروزه راه اندازی سایت با زبان های متفاوت در کشورهای مختلفی می تواند برای شما بازاریابی کند.

۷-ایجاد رقابت آنلاین

در صورتی که شما اقدام به راه اندازی وب سایت نکرده باشید امکان دارد رقیب شما این کار را انجام داده و مشتریان بیشتری را برای خود به دست بیاورد و از شما پیشی بگیرد . در این موقعیت رقابت با آن خیلی سخت می شود.

۸-داشتن وب سایت اعتبار می آورد

در دنیای پیشرفته امروز همه این انتظار را دارند که یک شرکت معتبر در فضای آنلاین حضور داشته باشد. همانند یک کسب و کار که یک مکان فیزیکی ندارد و مشتری های واقعی به آن بی اعتماد می شوند نداشتن وب سایت هم چنین ذهنیتی ایجاد می کند. راه اندازی وب سایت باعث به اشتراک گذاشتن اطلاعات کسب و کار با مشتریان می شود و به همه سوال های که در مورد کسب و کار شما در ذهن دارند، می رسند. علاوه بر این داشتن وب سایت با رابط کاربری ساده و با کیفیت به مشتریان خدمات بیشتری ارائه می دهد و به کسب و کار شما بیشتر اعتماد می کنند.

 ۹-ارائه تبلیغات گسترده و باصرفه تر

در محیط واقعی برای تبلیغات هزینه های بسیاری باید انجام داد این هزینه شامل چاپ تبلیغات و آگهی ها، بروشور ها برای محصول و با هزینه ای بالا می شود و فقط به تعدادی مشخصی از افراد می توان ارائه داد. اما با راه اندازی وب سایت این امکان وجود دارد که به صورت نامحدود بروشور ها، آگهی ها و توضیحات محصول خود را بدون صرف هزینه به بی نهایت مشتری ارائه دهید و هر وقت خواستید می توانید آن ها را به روز رسانی کنید. هزینه انجام تبلیغات در محل های آفلاین مانند بیلبرد ها ، رادیو و تلوزیون و …. خیلی بالا است. در حالی که در اینترنت می توان با هزینه های خیلی کمتر و هدفمند تر و در مقیاس خیلی بزرگتر اقدام به تبلیغات برای کسب و کار خود کرد.

می خواهید وب سایت راه اندازی کنید ؟

اگر شما هم جز کسانی هستید که می خواهید یک وب سایت راه اندازی کنید اما نمی دانید که چگونه اینکار را انجام دهید. نگران نباشید ما در ماتم همراه شما هستیم که به صورت قدم به قدم و بدون کد نویسی اقدام به راه اندازی وب سایت برای خود کنید و آن را از صفر تا صد ارتقا دهید. آموزش های بعدی مگاتم را از دست ندهید.

منبع: http://www.themeforst.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.